Το 3ο Κύμα του Καφέ

 1930 με 1960

Με την εφεύρεση της αεροστεγούς συσκευασίας, η παραγωγή και η κατανάλωση του καφέ παγκόσμιος εκτινάχθηκε. Την εποχή εκείνη η χαμηλή τιμή ήταν ο πρωταρχικός στόχος μαζί με το χαμηλό κόστος παραγωγής και όχι η ποιότητα του καφέ. Λόγω της ευρείας αυτής διαθεσιμότητας του προϊόντος, ο καφές έγινε κάτι δεδομένο στα σπίτια και τα γραφεία.

1960 με 1990

Την περίοδο εκείνη κάποιοι roasters που δεν ανέχονταν άλλο την μαζική παραγωγή αλλά και την έλλειψη ποιότητας ανέλαβαν δράση από μόνοι τους με μοναδικό στόχο την ποιότητα του τελικού αποτελέσματος. Οι “Specialty Coffee” σταδιακά άρχισαν να κερδίζουν αναγνώριση στους λάτρεις του καφέ και έτσι  ξεκίνησε να εξαπλώνεται στον κόσμο αυτή η λογική.

1990 μέχρι σήμερα 

Ο καφές πλέον δεν είναι ένα προϊόν μαζικής παραγωγής. Όσο πιο εξευγενισμένη γεύση έχει τόσο ο καφές θεωρείται ανώτερος. Στον καφέ σήμερα δίνουμε μεγάλη προσοχή από τη χώρα προέλευσης του, την μέθοδο συγκομιδής και επεξεργασίας μέχρι το καβούρδισα και την συσκευασία του. Πλέον έχει εξελίχθη σε τέτοιο βαθμό ώστε να καλύπτει τις ανάγκες ενός ώριμου καταναλωτικού κοινού.

velos

Print Friendly